Grafisch ontwerp

Wat gaan we maken? šŸ“Œ

Visuele identiteit

Het ontwikkelen van een consistent beeldmerk met een logo, kleurpalet, typografie en andere visuele elementen.

Drukwerkontwerp

Het ontwerpen van onder andere visitekaartjes, brochures, flyers, posters, banners en verpakkingen.

Infographics

Het creƫren van illustraties en infographics om complexe informatie op een visueel aantrekkelijke en begrijpelijke manier te presenteren.

Sign en belettering

Het ontwerpen van borden, bewegwijzering en belettering voor zowel binnen- als buitentoepassingen.

Digitale advertenties

Het ontwerpen van advertenties voor online marketingcampagnes, zoals banners, sociale media posts en digitale nieuwsbrieven.

Branding en strategie

Het helpen definiƫren van de merkpositionering en strategie om de juiste boodschap over te brengen naar de doelgroep.

Deze bedrijven gingen je voor šŸ‘‡

Happy customers šŸ˜Š

"Dankzij Inja heb ik het perfecte logo voor mijn schoenenmerk! Ze heeft me helemaal bij het creatief proces betrokken, zodat er echt een logo tot stand is gekomen dat zowel bij mij als mijn bedrijf past. Je kunt per slot van rekening maar een eerste indruk aan je klanten geven!"
"Inja heeft een logo gemaakt waar ik erg blij mee ben! Ze luistert goed en maakt een goede inschatting van wat passend zou kunnen zijn. Ze neemt je als klant goed mee in het proces en is altijd bereid mee te denken."

Let's talk!

Ons project start met jouw verhaal. Ik luister en ik stel vragen. Over wie je bent, waar je energie van krijgt, wat we gaan maken en vooral: waarom.

Concept, creatie, realisatie

Samen bouwen we aan jouw beeldmerk. Daarom blijven we tijdens het creatieve proces in contact. We ronden het project pas af wanneer alles 100% goed voelt.

Marketing

Na afloop geef ik je gericht advies over hoe je jouw beeldmerk strategisch kunt inzetten zodat je opvalt in het straatbeeld en de online wereld.

Het maximale uit jouw visuele identiteit

Als (jonge) ondernemer in deze tijd weet je dat visuele aantrekkingskracht een cruciale rol speelt in het opbouwen van je merk. Het is dan ook geen verrassing dat grafisch ontwerp een essentieel element is om je bedrijf te laten opvallen en je boodschap effectief over te brengen. 

Waarom grafisch ontwerp?

Ten eerste is grafisch ontwerp is veel meer dan alleen mooie afbeeldingen en aantrekkelijke lay-outs. Het is namelijk een krachtige communicatietool die je helpt om je merkidentiteit te definiƫren en een blijvende indruk achter te laten bij je doelgroep. Met de juiste grafische elementen en een doordachte visuele strategie kun je je onderscheiden van je concurrenten en een professionele uitstraling creƫren die vertrouwen wekt bij (potentiƫle) klanten.

Makkelijk toepasbaar op diverse platformen

Een van de grote voordelen van grafisch ontwerp is de veelzijdigheid ervan. Bovendien is het ontwerp dat ik samen met jou creƫer, gemakkelijk toe te passen op verschillende marketingkanalen, waaronder social media. Of het nu gaat om het maken van aantrekkelijke posts voor Instagram, Facebook of LinkedIn, of een snijbestand voor textielbedrukking of belettering bij een reclamebureau, het ontwerp past zich aan aan verschillende formaten en media. Hierdoor blijft je merkconsistentie behouden en versterk je herkenbaarheid.

Een persoonlijke benadering

Bij het maken van grafisch ontwerp ben ik als gevoelsmens altijd op zoek naar wat bij jou en jouw bedrijf past. Ik geloof dat een ontwerp dat jouw waarden en persoonlijkheid weerspiegelt, een diepere connectie kan creƫren met je doelgroep. Door te luisteren naar jouw verhaal, te begrijpen waar je energie van krijgt en te weten waarom je doet wat je doet, kan ik een ontwerp creƫren dat jouw unieke identiteit omarmt. Het resultaat is een beeldmerk dat authentiek aanvoelt en je helpt om je bedrijf op een persoonlijke manier te presenteren.

Minimalistisch en tijdloos ontwerp

Als visuele vormgever heb ik een passie voor minimalistisch en tijdloos ontwerp. Ik geloof in de kracht van eenvoud, waarbij elk element een doel heeft en bijdraagt aan de effectiviteit van het ontwerp. Door te focussen op de essentie en overbodige franje te vermijden, ontstaat een ontwerp dat helder en krachtig communiceert. Bovendien heeft een tijdloos ontwerp een langere levensduur en blijft het relevant, zelfs als trends veranderen. Dit zorgt ervoor dat je investering in grafisch ontwerp op de lange termijn waarde vasthoudt.

Samenwerken met Inja Pater?

Ben je enthousiast geworden? Wil je jouw visuele identiteit samen met mij ontwikkelen? Neem contact met me op door mijn contactformulier in te vullen. Eerst starten we met een kennismaking, vervolgens hebben we nauw contact tijdens het creatieve proces en ten slotte geef ik je gericht advies over hoe je jouw visuele identiteit online en offline zichtbaar maakt.

Schuiven naar boven